Tuesday, January 24, 2012

no title?tolong fikirkann???

dah pukul 1.15am ..ahh si amad nih tdo nak berbangku plak ngan aku ( si amad nih kucing aku ) tatkala aku melayari internet aku ternampak blog dia kembali.....ahhhh sudah lah aku dah balik semenanjung pun tak perlu difikirkan sgt....tp dalam kepala aku masih memikirkan dia......tp dia ada memikirkan aku ......aku sebenarnya masih merindui dia...

   ada sorang kawan aku bertanya adakah aku benar2 sukakan dia atau sekadar gurauan ...aku katakan kepada nya mmg aku suka kan dia tp dia mengatakan aku terlalu muda untuk dia.tp tak apa lah mungkin kerana aku kecih dah nampak terlalu muda walau pun umur aku dah 20++....kawan nya menyangka kan aku memain pasal kami tp sebenarnya serius suka kan dia dan sayang kan dia.

   tp  aku pula dikatakan suka pada adiknya....ohh tidak...aku lebih suka padanya berbanding adik nya walaupun kepala kami sama2 gila...dan selalu kuar ngan adiknya....tp mmg silap aku kerana kurang kuar ngan dia dan luangkan masa ngan dia.....

No comments:

Post a Comment