Thursday, March 8, 2012

ciss tak ada maruahhhh

puihhhh lahanat kau..ini slang untuk org melaka kalau marah pada seseorang ..tp hari nih aku menaip pun sbb aku agak marah bila dengar cerita pasal ko..patut lah selama nih ko hanya berdolak dalih dengan aku rupa2 nya ko hanya lah seorang perempuan murahan. tak sangka plak aku ko menjadi p.s ( perempuan simpanan ) pada bos kau....aku agak terkejut bila dengar berita nih...ahh tp peduli kan lah ....tp aku harap kau berubah lah cari lah lelaki yg boleh dibuat suami bukan menjadi perempuan dan menjadi tempat pemuas nafsu semata-mata . kau pun dah besar panjang ada otak untuk berfikir...

       aku hanya mampu khabar kan sahaja ..tp terpulang pada kau ...aku pun dah nak jadi tunang orang..aku hanya mampu berdoa agar kau berubah...

No comments:

Post a Comment